13.11.16

Pamiętnik #1


  
Życie w mieście różni się od tego ze wsi przede wszystkim spokojnym tempem oraz orzeźwiającym powietrzem. Jakiś czas temu dostałam zaproszenie na urodziny do mamy mojego chłopaka. Miałam dzięki temu okazję na mini podróż w ukochane rejony – głąb PODLASIA. Często moje wakacyjne wyjazdy z dzieciństwa kończyły się na pobycie na wsi u babci. ;) Ikony na ścianach, przepiękne malownicze krajobrazy zza okna… to tylko mały urywek charakterystycznych cech tych miejsc.
 Polecam książkę „Magia sprzątania” napisaną przez Marie Kondo. Pozwala ona uporać się z otaczającym nas bałaganem, a w szczególności zbyt dużym nakładem rzeczy, które są nam ewidentnie niepotrzebne albo po prostu nie sprawiają nam radości. Dzięki niej prawdopodobnie „oczyścimy umysł” – takie jest główne przesłanie książki. Może i coś w tym jest. ;) Parę dni temu ukazała się kontynuacja książki „Tokimeki. Magia sprzątania w praktyce”.  Jestem w trakcie czytania i na pewno zdam relację czym różni się od pierwszej części i co nowego niesie ze sobą treść.
To na tyle. A co nowego Wam przyniósł ten długi weekend? ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz