14.11.16

Garderoba BASIC #1 - czarne jeansy


Od zawsze mocno zazdrościłam pięknych dopasowanych strojów wszystkim blogerkom oraz gwiazdom z telewizji, a czasem zdarzało mi się i przypadkowym dziewczynom spotkanym na ulicy. Długo szukałam klucza do ich sukcesu. Z czasem miałam nawet wrażenie, że problem może leży w mojej wadze? Czy to może jednak brak wystarczającej ilości pieniędzy? Obserwacje te prowadziłam dosyć długo. Do samego końca nie byłam pewna co jest ich sekretem, aż tu nagle trafiłam na książkę Kasi Tusk „Elementarz stylu”. Dodałam dwa aspekty od siebie i… Najważniejszym elementem przy tworzeniu garderoby jest początkowo zapewnienie sobie rzeczy BASIC, czyli takich dzięki którym zawsze będziemy wyglądały pięknie, a zarazem by to on tworzyły naszą bazę do późniejszych modowych fantazji. Są idealne dla osób, które nie chcą wyglądać kiczowato, ale zawsze schludnie i pięknie. W moich rejonach klasyczne ubrania to podstawa do wyjścia z domu. Postaram się przybliżyć w tej serii, jakie ubrania powinny się znaleźć w każdej szafie POLKI, jak je wybierać oraz kilka słów do poszczególnych elementów. Będzie to takie moje „minimalne minimum”.

CZARNE JEANSY – ze względu na porę roku, pierwszym i głównym elementem do stworzenia garderoby BASIC są klasyczne czarne spodnie (tutaj nawet niekoniecznie jeansowe). Powinny mieć one mocny wyraźny czarny kolor. Polecam ich kupno po cenach promocyjnych, ze względu na spieranie się koloru - nie są to typowo wytrzymałe ubrania pod tym względem. Z doświadczenia wiem, że każde moje zakupy tego modelu spodni po około roku nie przypominały w barwie czerni. Unikajmy niepotrzebnego nasłonecznienia. Pamiętajmy również, że są firmy, które przywracają kolor spodni w cenie ok. 10 zł (przynajmniej w moim mieście)  – co nie oznacza, że gwarantują utrzymanie się farby po takim zabiegu na materiale. Aktualnie modne są mom jeans, ale osobiście polecam klasyczne rurki dla każdego rodzaju figury. Pamiętajmy również – co dwie pary to nie jedna. ;) Pasują do wszystkich topów, koszul, swetrów i innych. Są niezastąpione! Z białą koszulą i czarnymi szpilami, bądź baletkami tworzą klasyczny strój galowy. ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz